Informacje dla pacjentów

Pobyt w szpitalu niemal zawsze wiąże się ze stresem. Aby ułatwić Państwu te trudne chwile pragniemy zamieścić informacje, które uznaliśmy za przydatne.
Co Pacjent powinien mieć przy sobie?
  • dokumenty:
    1. czytelnie wypełnione skierowanie do szpitala, autoryzowane przez lekarza kierującego
    2. wyniki wykonywanych uprzednio badań diagnostycznych
    3. karty informacyjne z poprzednich pobytów w szpitalu
    4. dowód osobisty lub paszport
    5. dowód ubezpieczenia
  • rzeczy osobiste:
    1. pidżamę
    2. kapcie
    3. klapki pod prysznic
    4. sztućce
    5. podstawowe przybory toaletowe (pasta i szczoteczka do zębów, mydło, ręcznik)
    6. leki (lista przyjmowanych leków)

Gdzie Pacjent powinien się zgłosić?

Przyjęcia Planowe
  • Urologiczna Przychodnia Specjalistyczna – do godz. 12.00 Klinika Urologii, pawilon nr 7, parter
  • Główna Rejestracja Szpitala, wejście główne do budynku od strony ul. Lindleya, pawilon nr 20
Stany Ostre
  • Izba Przyjęć (SOR – szpitalny Oddział Ratunkowy), pawilon nr 20, wejście od ul. Lindleya 4
Planowe przyjęcia do Kliniki Urologii odbywają się do godziny 12.00

 

Jakie warunki Pacjent ma w szpitalu:

  • W szpitalu pacjenci leżą w salach 2- 6 osobowych.
  • W uzasadnionych medycznie przypadkach pacjent jest kierowany do pokoju jednoosobowego (izolatka).
  • Kobiety i mężczyźni są kierowani do osobnych sal. Przy łóżku pacjenta znajduje się szafka przeznaczona na rzeczy osobiste. Szafka nie jest zamykana na klucz, w związku z tym odradzamy posiadanie przy sobie przedmiotów wartościowych.
  • Szpital dopuszcza używanie przez pacjentów telefonów komórkowych oraz korzystanie z Internetu z wykorzystaniem wyłącznie prywatnych urządzeń mobilnych, takich jak telefon komórkowy, smartfon lub komputer przenośny (typu laptop, notebook lub tablet).
  • Na terenie szpitala dostępny jest bar, czynny w godzinach: 8.00 – 15.00 oraz sklepik spożywczy (czynny w godzinach: 7:00 – 17.00), gdzie można tam nabyć podstawowe produkty spożywcze, napoje i prasę.
  • Informacje o stanie pacjentów są udzielane wyłącznie w bezpośredniej rozmowie i tylko osobom upoważnionym przez pacjenta, zgodnie z zasadami ochrony tajemnicy lekarskiej. Przez telefon nie są udzielane jakiekolwiek informacje o stanie zdrowia pacjenta.

Prawa i obowiązki pacjenta

  • Na terenie szpitala obowiązuje Karta Praw i Obowiązków Pacjenta SKDJ w Warszawie – dostępne w wersji mini w każdej dyżurce pielęgniarskiej oraz w formie plakatu w każdym oddziale szpitalnym.
  • Pacjentów obowiązuje bezwzględny zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu oraz używania środków odurzających.